Friday 13 October 2017

0x88 Binære Alternativer


Binært alternativ BREAK DOWN Binary Option Investorer kan finne binære alternativer attraktive på grunn av deres tilsynelatende enkelhet, særlig siden investor må i hovedsak bare gjette om noe bestemt vil eller ikke vil skje. For eksempel kan et binært alternativ være så enkelt som om aksjekursen på ABC Company vil være over 25 den 22. november klokken 10:45. Hvis ABCs aksjekurs er 27 på den fastsatte tiden, vil opsjonen automatisk utøve og opsjonsinnehaveren får en forhåndsinnstilt mengde kontanter. Forskjellen mellom binær og vanlig Vanilje Alternativer Binære alternativer er vesentlig forskjellig fra vanilje-alternativer. Vanille-alternativer er en vanlig type alternativ som ikke inneholder noen spesielle funksjoner. Et vanlig vaniljealternativ gir innehaveren rett til å kjøpe eller selge en underliggende eiendel til en spesifisert pris på utløpsdatoen, som også er kjent som et vanlig vanilje europeisk alternativ. Mens et binært alternativ har spesielle egenskaper og forhold, som tidligere nevnt. Binære opsjoner handles iblant på plattformer regulert av Securities and Exchange Commission (SEC) og andre reguleringsorganer, men er mest sannsynlig handlet over Internett på plattformer som eksisterer utenfor regelverket. Fordi disse plattformene fungerer utenom forskrifter, er investorene større risiko for svindel. Omvendt er vaniljeopsjoner vanligvis regulert og handlet på store børser. For eksempel kan en binær opsjonshandelsplattform kreve at investoren legger inn en sum penger for å kjøpe opsjonen. Hvis opsjonen utløper utenom penger, noe som betyr at investoren valgte feil forslag, kan handelsplattformen ta hele summen av innskudte penger uten tilbakebetaling tilbys. Binært alternativ Real World Eksempel Anta at terminkontrakter på Standard Poors 500 Index (SP 500) handler på 2.050,50. En investor er bullish og føler at de økonomiske dataene som blir utgitt klokka 8.30, vil presse futures kontrakter over 2.060 ved utgangen av dagens handelsdag. De binære anropsalternativene på SP 500 Index futures-kontraktene fastsetter at investor vil motta 100 hvis futures lukker over 2.060, men ingenting hvis det lukkes nedenfor. Investoren kjøper ett binært anropsalternativ for 50. Derfor, hvis futures lukker over 2.060, ville investor ha en fortjeneste på 50 eller 100 - 50,0x88. Denne tilnærmingen fascinerer meg, og jeg kan bare gratulere den som kom opp med det (kanskje en av mine utallige lesere () kan opplyse meg). Det går noe sånt. I stedet for å ha en 8x8-serie, gjør du det til en 16x8-serie. I utgangspunktet hva skjer er at du får to brett ved siden av hverandre (som bildet over). Det venstre styret representerer det virkelige styret, og høyre en dummy styret som brukes til å sjekke for av styret beveger seg (blant annet). Som du kan se første rang (a1..h1) har indeks tallene 0..7. Deretter kommer dummybrettet med indekser 8..15. Så den andre rangen (a2..h2) med indeksen 16..23, og deretter dummybrettet igjen med indeksene 24..31. Etc. Hva gjør dette bra, det er ikke klart i begynnelsen, men det heksadesimale nummer 0x88 (136 i desimalform) er skrevet 1000 1000 i binær form. Som du kan se er det fjerde og åttende bitt sett. Hvis du spiller litt rundt med dette, kan du få et bord: Legg merke til hvordan, uten unntak, dummybordet har den fjerde (eller 8) biten satt til 1, mens det på ekte bord er de spesielle brikkene alltid 0. Dette virker alle vei opp til indeks 127. Faktisk virker det helt opp til 255 siden 8. bit tar seg av tallene fra 128 til 255, etter at firkantene ser ut til å være på det virkelige styret igjen (som indeks 256 0001 0000 0000), men egentlig du bør ikke sjekke disse høyere tallene i utgangspunktet. Bare husk det. Den nifty tingen er at du nå kan gjøre en ekstremt enkel (og rask) sjekk for å se om torget er på bordet eller ikke. Som dette: Denne enkle kontrollen kommer tilbake sant hvis torget er av brettet, og falskt hvis det er på tavlen. Operatøren sammenligner hver bit i aSquareIndex til 0x88 hexadecimal. Alle nuller i 0x88 vil returnere null i det resulterende svaret, og alle i 0x88 vil returnere hva som er på den posisjonen i aSquareIndex. Så la oss si å sammenligne indeksen 1 (0000 0001 i binær form) med 0x88 (1000 1000 i binær form). Resultatet vi får vil være: La oss prøve dette i stedet sammenligne 14 (0000 1110) med 0x88 Så du kan se at indeksene som representerer det virkelige styret vil alltid resultere i en 0 i denne sjekken, mens indeksene på dummybordet vil resultere i en ikke-null-verdi (faktisk 8 eller 136 avhengig av indeksen). Dette vil bli en svært viktig del av prosessen med å generere flyt videre. Så nå til noen faktisk koding, gjør styret-klassen. Jeg har implementert bare for moro et enkelt operativsystem for x86-arkitektur fra begynnelsen. Jeg implementerte forsamlingen koden for bootloader som laster kjernen fra disk og går inn i 32-biters modus. Kjernekoden som er lastet, er skrevet i C, så for å bli utført, er ideen å generere det rå binære fra C-koden. For det første brukte jeg disse kommandoene: Men det genererte ikke noe binært som gir disse feilene: Bare for klarhets skyld er kjernen. c-koden: Da fulgte jeg denne veiledningen: wiki. osdev. orgGCCCross-Compiler for å implementere mitt eget cross - kompilator for mitt eget mål. Det fungerte for min hensikt, men demontering med kommandoen ndisasm Jeg oppnådde denne koden: Som du ser, er de første 9 radene (unntatt NOP som jeg ikke vet hvorfor den er satt inn), forsamlingen oversettelsen av min hovedfunksjon. Fra 10 rad til slutt, det er mye kode som jeg ikke vet hvorfor det er her. Til slutt har jeg to spørsmål: 1) Hvorfor er det produsert at kode 2) Finnes det en måte å produsere rå maskinkode fra C uten at ubrukelige ting spurte 28. februar klokka 11:52 Noen få tips først: unngå å navngi din starter rutinemessig hoved. Det er forvirrende (både for leseren og kanskje for kompilatoren når du ikke passerer - ffreestanding til gcc det håndterer hoved veldig spesifikt). Bruk noe annet som start eller startofmykernel. kompilere med gcc - v for å forstå hva din kompilator gjør. du bør sannsynligvis spørre kompilatoren for noen optimaliseringer og alle advarsler, så pass - O-Vil du ha minst til gcc, vil du kanskje se på den produserte assemblerkoden, så bruk gcc - S - O - Wall - fverbose-asm kernel. c for å få kernel. s assembler-fil og blikk inn i den som kommentert av Michael Petch du kanskje vil passere - fno-unntak, trenger du sannsynligvis litt linker script og eller noen håndskrevet assembler for crt0 du burde lese noe om linkere amp loaders Dette lukter som noe relatert til posisjon-uavhengig kode. Min gjetning: prøv å kompilere med et eksplisitt - fno-pic eller - fno-pie (på enkelte Linux-distribusjoner, kan deres gcc bli konfigurert med noen - fpic aktivert som standard) PS. Ikke glem å legge til - m32 til gcc hvis du vil ha x86 32 bits binarier. Takk for rådene. Med alternativet - fno-pic kan jeg kompilere direkte med min gcc uten å bruke kryss-kompilatoren gcc jeg laget. Men selv om du velger alternativet - unntak, hvis jeg demonterer fra binæret, hadde jeg den samme ubrukelige koden etter RET. Med prosedyren foreslått av Michael Petch det fungerte bra Takk også til deg ndash gyro91 28 februar kl 15:24

No comments:

Post a Comment