Tuesday 31 October 2017

Forex Trade Life Cycle Ppt Til Pdf


Lær Forex: Livssyklusen til en vinnende handel Artikkeloversikt: Denne artikkelen vil gå gjennom et enkelt oppsett på EURUSD, da det ble forvaltet mens handelen var i bevegelse i traderrsquos-favør. Denne artikkelen vil illustrere innsnevring, skalering og stoppe bevegelse for å skape riktig risiko i et tungt nyhetsmiljø (forrige uke). Handel kan være en vanskelig sport å mestre. Ikke bare markeder er uforutsigbare, men kan også, til tider, nesten virke som om menneskets natur jobbet direkte mot oss. Det vanlige råd til lsquolearn fra våre feilmeldinger kan ofte bidra til å utdanne oss til hva som IKKE skal gjøres, men hvordan skal vi noen gang lære hva vi vil ha, med mindre vi har noen solide eksempler på vellykkede ledede stillinger I DailyFX-egenskapene til suksessfulle tradersforskningsserier, Nummer en feil som FX Traders gjør, tar for stor tap når de har feil sammenlignet med de små seier de vanligvis gjør når de har rett. Denne ulikheten er så stor - at selv om handelsmenn kunne vinne i 70 tilfeller i noen sammenkoblinger, ville de likevel miste penger i gjennomsnitt. Gjennomsnittlig tap (i rødt) vs Gjennomsnittlig gevinst (i blått) Er dette fordi disse handlerne går inn i stillinger som er villige til å miste 2 dollar for hver 1 som de kanskje får Sannsynligvis ikke: Mer sannsynlig er det faktum at forhandlerne går inn i stillinger uten plan - istedenfor å stole på egne reaksjoner for å gjøre de beste valgene for dem. Så reagerer de. En posisjon beveger seg mot dem, og ofte vil de lsquohold på for litt lenger for å se om det kommer tilbake. Eller kanskje de prute: lsquo Hvis bare det beveger seg tilbake til å jevne, gjør Irsquoll det aldri igjen. handelen beveger seg faktisk for dem, de lukker ofte det av ekte raskt fryktelig for å gi tilbake det overskuddet til markedet. Det er ikke noe som er nødvendigvis feil med den ovenfor nevnte atferden. Itrsquos ganske vanlig menneskelig natur. Men disse typer handlinger kan være den verste fienden til de som ønsker å bli vellykkede handelsfolk. Dermed - utenfor handelsstrategien, er alt vi virkelig kan kontrollere, vår handelsstyring. Og dette er det som ofte skiller profesjonelle fra amatørhandlere. Det som følger nedenfor er en konto av en enkelt handel som ble ledet av en næringsdrivende når markedet virket for dem. Selvfølgelig vil ikke hver handel fungere lønnsomt, men når du handler defensivt i et forsøk på å unngå nummer én feil som FX Traders gjør. Målet er å maksimere gevinster, samtidig som de reduserer tapene. Jeg hadde tidligere tatt en kort posisjon i AUDUSD i den siste Weekrsquos Price Action Setups-artikkelen, på jakt etter pris til spenne etter å ha møtt motstand. Handelen virket først for meg, med overskudd på litt mer enn avstanden til mitt første stopp. Som er vanligvis bra for meg, da Irsquoll ofte flytter mitt stopp til Break-Even, ser på det som en lsquofree-handel, rsquo etter at min første risiko er fjernet fra stillingen. Men kort tid etter å ha flyttet 45 pips i pengene begynte noe å gå galt: Prisen begynte å bevege seg opp, og mot min posisjon. Det første jeg gjorde var å se på US-dollar, som selvfølgelig er en stor del av AUDUSD-valutaparet, og jeg la merke til at dollaren var ikke noe som sviktet så mye. Faktisk hadde US Dollar fortsatt å bevege seg høyere, som burde ha hatt min AUDUSD korte posisjon. Men det var ikke bra. Det var skadelig. Med mitt stopp på break-even. Jeg ble trøstet av det faktum at jeg i det minste ikke skulle miste på handelen. Men kort tid etter å ha flyttet 45 pips i pengene begynte noe å gå galt: Prisen begynte å bevege seg opp, og mot min posisjon. Jeg la også merke til at EURUSD beveget seg veldig raskt og eksponerte US Dollar Strength som jeg ønsket å være på siden av mye bedre enn AUDUSD-stillingen som jeg tidligere hadde gått inn for et par dager før. Motstand mot EURUSD med linje trukket på 1.3100 Laget med MarketscopeTrading Station II Og siden jeg ikke lenger hadde noen innledende risiko i AUDUSD-handelen med mitt stopp ved Break-Even, klarte jeg å utnytte den EURUSD-svakheten ved å utløse en kort posisjon. Mens dette doblet eksponeringen min i lange amerikanske dollarposisjoner, ble min første risiko fjernet fra AUDUSD-stillingen tillatt meg å omfordele pengene i EURUSD. Jeg utløste 12 av EURUSD-stillingen min kort etter at prisen hadde gått i motstand på 1.3100, som allerede hadde fungert som EURUSD-motstand. Denne typen prisaksjonsstøtte eller motstand kan være viktig for en næringsdrivende. Det viser ikke bare oss hvor markedet tidligere hadde reagert på pris, men det viser oss at handelsmenn som plasserer handler med faktiske penger, respekterte den prisen. Jeg ønsket å først teste posisjonen ved å legge inn halvparten av det totale partiet med forsiktighet for å opprettholde motstanden. Jeg satte stoppet mitt over det svinghøye, med et første risikonivå som var sammenlignbart med AUDUSD-stillingen jeg hadde plassert tidligere (litt mindre enn 40 pips). Litt senere på dagen, under den asiatiske sesjonen, la jeg andre halvdel av mitt parti med stoppet mitt til samme pris som den forrige EURUSD-oppføringen, da EURUSD hadde vist ytterligere respekt for 1.3100 og flyttet ned til 1.3050. Scaling-in som posisjonen beveger seg i fortjeneste Laget med MarketscopeTrading Station II Og så flyttet markedet for meg. Jeg didnrsquot må gjøre noe annet enn å la markedet gjøre sitt arbeid, og jeg bare observert, og bestemte meg når jeg ønsket å flytte mitt stopp for å bryte - selv på min EURUSD-posisjon. I mellomtiden flyttet min AUDUSD-posisjon mot meg og løp inn i mitt break-even stopp, noe som kan være frustrerende, men uunngåelig. Hadde mitt stopp ikke blitt flyttet til break even, ville prisen ha gått til min første stopp, noe som medførte tap på handel. I stedet var jeg AUDUSD uten gevinst eller tap, og jeg har en fin gevinstbygging i min EURUSD-posisjon. Når jeg hadde min første stoppavstand i handelen som en gevinst, ble stoppet flyttet til å bryte jevn igjen, se på EURUSD-stillingen som nå en lsquofree handelsrekvisisjon siden ingen av min risikokapital er lenger eksponert i handelen. Neste dag og det er en enda større gevinst i EURUSD, og ​​stoppet flyttes i pengene for å låse opp en del av den oppbyggede gevinsten. På denne måten, hvis paret spoler seg mot meg, Irsquom i hvert fall ut med noen form for fortjeneste for min innsats. På dette tidspunktet er gevinsten mer enn to ganger min opprinnelige risikobeløp, så jeg begynner å tegne en skala ut strategi, under antakelsen om at EURUSD-bevegelsen kanskje ikke varer for mye lenger, spesielt i en tung nyhetsuke med NFP på skifer for fredag ​​morgen. Jeg bestemmer meg for å fjerne posisjonen i kvartaler i et forsøk på å få så mange pips ut av dette trekket som mulig. Jeg flytter stoppet mitt dypere i pengene, låser opp enda mer av det oppbyggede overskuddet, og tar fortjeneste på 14 av partiet med gevinst på 110 pips (3 ganger min første stoppbeløp). Første skala ut av EURUSD posisjon, Stopp justert dypere i pengene Lagd med MarketscopeTrading Station II Etter hvert som paret flyttet videre i pengene for meg, tar jeg av en annen 14 av stillingen, denne gangen med en gevinst på 171 pips, og etterlater halvparten av den totale stillingen som gjenstår. Flyttet inn i NFP ble det gjort en tredje stoppjustering for å låse opp nesten 3 ganger min opprinnelige risikobeløp (en gevinst på 118 pips ble låst opp via stikkontakten). Jeg visste at NFP sannsynligvis ville generere betydelig volatilitet, og dette kunne absolutt utsette urealiserte gevinster i handelen. Men det kunne også gi et mye større trekk, så jeg ønsket å la handelskjøpet løpe siden jeg sto sjansen til å gjøre en betydelig mengde mer. Den første rush av NFP var gunstig for meg. Jeg var i stand til å fjerne 3. kvartal av stillingen etter en rask løp på ytterligere 10 pips for en total gevinst på 183 på 3. del av partiet. Og kort tid etter NFP, begynte prisen å løpe mot meg: helt til stoppet mitt på 111 pips fra min første oppgangspris. Second and Third Scale ut av EURUSD med Trailing Stop Utløses opprettet med MarketscopeTrading Station II Vil hver handel fungere som dette Absolutt ikke, men som handelsmann, er det ikke vår jobb å forutsi fremtidig hellip som er umulig. Trading handler ofte om risikostyring enn å gjette hvilket valutapar som kan gjøre det på en gitt dag. I mange tilfeller er handel risikostyring: Maksimere gevinster og minimere tap. --- Skrevet av James Stanley For å kontakte James Stanley, vennligst send e-post InstructorDailyFX. Du kan følge James på Twitter JStanleyFX. For å bli med i James Stanleyrsquos distribusjonsliste, vennligst klikk her. Vil du ha en tilpasset læreplan for å gå gjennom Trading Education Ta vår Trader IQ quiz og motta en full leksjon plan med mange gratis ressurser for å utvide ditt arsenal. DailyFX gir forex nyheter og teknisk analyse om trender som påvirker de globale valutamarkedene. Kursmål Dette omfattende, modulære og interaktive kurset er utviklet for å gi deg et komplett bilde av valutahandelens livssyklus. Vi vil begynne med en generell oversikt over valutamarkedene og dets deltakere. Vi vurderer deretter den typiske strukturen til en finansinstitusjon, og funksjonene til fronten, midten og baksiden. Deretter vil vi ta deg trinn for trinn gjennom hele valutahandelens livssyklus, fra handelsutførelse og fangst, handelsberigelse og handelsvalidering, gjennom clearing og avregning og etterbehandlingsbehandling. Det vil bli gitt like oppmerksomhet til de teoretiske konseptene og de praktiske anvendelsene. Kandidatene kan velge å melde seg på noen av de tilgjengelige klassen formater - Dagsutgivelse, Weekend eller Kveldsserie. Hand-on Practical Workshops Deltakere vil fullføre serier av virkelige øvelser i par på Bloomberg trading plattform i et stimulerende læringsmiljø. Deltakere vil bli kjent med valutamarkedet konsepter og finansielle produkter gjennom bruk av real-world case studies og detaljerte arbeidet eksempler. Fordeler og karrierepåvirkning Når du har fullført de ti modulene i dette interaktive kurset, vil du ha fått en solid forståelse av livscyklusen for FX-transaksjonen fra handelskapt, gjennom til clearing og avvikling. Gjennom interaktive og praktiske klasseromforedrag kombinert med praktiske øvelser og casestudier, vil du komme unna med kompetanse som kreves for å behandle FX-handler i en finansinstitusjon. Karriere og støtte Vårt engasjement for din karriere suksess går utover å motta Certificate of Completion etter 10-modulet kurs. Enten du er på utkikk etter en ny karriereretning eller for å få en konkurransefortrinn i ditt valgte felt, vil vi jobbe med deg for å sikre at du oppnår dine karrieremål. Handelslivsyklusen forklart Ever wondered hvordan på jorden alle de forskjellige komponentene og stadiene av en handel passe sammen Therersquos en brønnoljet infrastruktur maskin som bærer gjennom handel livssyklus for bokstavelig talt trillioner av handler ndash hver dag Herersquos en forklaring av de viktigste stadiene av handel livssyklusen Vi starter med våre investorer. En investor (enten en person som investerer for seg selv, kjent som en lsquoretail investorrsquo, eller en institusjon, en organisasjon som investerer på vegne av sine kunder som et fond), spenner ut noen velsmakende mulige investeringsmuligheter. Når theyrsquove har truffet en beslutning om å gjøre et trekk og kjøpe en bestemt sikkerhet, for eksempel aksjer i et selskap, starter prosessen offshellip Stage 1: bestillingen Investoren informerer meglerfirmaet og deres depotbank (en finansinstitusjon ndash vanligvis en bank ndash som ser etter sine eiendeler for oppbevaring) av sikkerheten de ønsker å kjøpe, og til hvilken pris ndash enten markedsprisen eller lavere. Dette kalles en kjøpsordre. (Et par mer jargon nuggets for deg her: En markedsordre er en ordre om å kjøpe eller selge til markedsprisene. En grenseordre er en ordre om å kjøpe eller selge til en bestemt pris eller høyere.) Stage to: front office handling Investrsquos-ordren mottas av salgskontorets frontkontor på meglerfirmaet. Fra dette tidspunktet blir ordren matet ned til risikostyringseksperter i organisasjonens mellomstasjon. Salgshandlerne deretter lsquoexecutersquo orderhellip Trinn tre: Risikostyring Risikostyringsgruppen skal gjennomføre en rekke kontroller og beregninger for å se om risikonivåene som er involvert i kundens bestillinger, betyr at det fortsatt er sikkert å akseptere og fortsette til de neste stadiene. Blant annet vil de sjekke klienten å plassere ordren, har tilstrekkelige aksjer for å betale for sikkerheten og grensene. Fase fire: av til utveksling Når en ordre er akseptert og validert av risikostyringsgruppen, sender meglerfirmaet det til børshellipen. Nå, pause for en pause og vurdere hva som skjer på selgesiden av ting, det vil si gutta med sikkerheten til å selge. De vil også legge inn en salgsordre til megleren, med angivelse av sikkerheten de må gjøre tilgjengelig på markedet og markedsprisen (hvor mye de vil selge den til). Salgsordren går gjennom alle nødvendige risikostyringsprosedyrer i midtkontoret på denne siden også. Alt blir bra, det skytes av til byttet toohellip Stage seks: match making Nå er det tid for å lage kamp på utvekslingen. Itrsquos litt som den ubehagelige Singlesrsquo Night of trading. Utvekslingen må finne kampen mellom en sikkerhetskrevende kjøpsordre og salgsordre. Når det vakre øyeblikket av en perfekt kamp skjerhellip Trinn syv: handel gjort En handel er født Så, rask som et blunk, vurderes i posthandel territorium. Utvekslingen sender informasjon om handel tilbake til meglerne for bekreftelse, og også detaljer om handelen til investorrsquos-depotbanken. Brokersrsquo front office salgsteam kan deretter informere sine kunder om handel. Stage åtte: Bekreftelse For å kunne fortsette, er bekreftelse nødvendig. Mekleren på hver side av handelen har kontrollert at kunden er enig med detaljer og vilkår: detaljer som hvilken sikkerhet som handles, hvor mye itrsquos blir handlet for og oppgjørsdatoen. Utvekslingen vil også sende disse detaljene til varemottakeren som vil videresende denne informasjonen til megleren for bekreftelse. Når handelen er blitt bekreftet av meglerne og så lenge hver part er enig med detaljene og betingelsene, kommer backoffisjonsgruppen til å fungere, og clearinghuset kommer inn i lekegrind. Stage ni: clearing begynner. Clearinghuset vil gjøre alle de nødvendige beregninger for kjøpssiden og salgssiden av handelen for å bestemme whatrsquos som trengs fra hver av dem og når. Itrsquos jobber for å sikre at alle forpliktelsene er oppfylt. De informerer hver part om whatrsquos som trengs. Handler er generelt referert til som T1, T2 og T3. lsquoTrsquo refererer til transaksjonsdatoen (datoen da handelen ble gjort). 1, 2 eller 3 refererer til oppgjørsdatoen. Hvis en handel er merket T2 for eksempel, vil verdipapirer og kontanter bli byttet to dager etter at handelen er gjort. På oppgjørsdatoen må selgesiden ha overført sikkerheten, og kjøpssiden må ha overført pengene til kjøpet. De fleste bosetninger er nå T2. Det britiske og irske kapitalmarkedet vil flytte til en T2-oppgjørstidspunkt fra oktober 2014. Fase ti: oppgjør Til slutt kommer den strålende oppgjørsdagen: overføring av penger og sikkerhet. Backofficeansatte er ansvarlige for at disse betalinger gjøres i tide og dokumenteres og rapporteres på riktig måte. Overføringen er ikke gjort direkte mellom handelspartiene: clearinghuset vil ha kontoer for hver side av handelen og vil lette overføringen. Kjøpssiden vil overføre penger til sikkerheten via clearinghuset, og likevel vil selgesiden overlaste sikkerheten. Så everyonesquos glad På slutten av hver handelsdag vil clearinghuset gi rapporter om bosatte handler til utveksling og varemerker. relaterte artikler

No comments:

Post a Comment