Tuesday 14 November 2017

4markets Binære Alternativer


Postnavigering Med fremkomsten av 4Markets har den elektroniske handelsarenaen for binære alternativer endret seg enormt. Handel binære alternativer har nå blitt enklere og praktisk. Folk ser etter raffinerte og lønnsomme handelsplattformer som kan ta investeringen til et annet nivå. Det har gitt mange pålitelige og effektive handelsverktøy som har oppgradert handelsnivået til mange handelsfolk. Nybegynneren kan tilfredsstille alle sine handelsbehov gjennom handelsplattformen på 4Markets. Ingen andre tanker er nødvendig for å knytte seg til denne fenomenale megleren. Handelskarrieren til de fleste av personene som er tilknyttet denne handelsplattformen, er svært sikker og opplever økende popularitet. Det skal nevnes her at fortjenesten er enorm, men tapene er ubetydelige. Det er ikke noe poeng å forsinke foreningen med denne prisverdige handelsplattformen. Dette er en gjennomgang på 4Markets for å avsløre sine fordelaktige aspekter til de villige handelsmenn. Kreditten går til 4Markets for å levere en så imponerende og godt utformet handelsplattform til brukerne. Det er 100 nettbasert handelsplattform med mange nyttige funksjoner. Det gir et brukervennlig grensesnitt med rask og enkel navigering gjennom nettstedet. Hver eneste aktør kan operere nettstedet ganske effektivt uten problemer eller hindringer. Alle handelsverktøy er godt plassert og det er ingen problemer med kjøring. Handlende ser alltid etter autentisk og perfekt kundestøtte, da det er poeng hvor en handelsmann sitter fast. 4Markets er kompetent nok til å tilby den relevante og mest effektive kundeservice til sine kunder. De fagfolk i binærfelt er medlemmene av denne fantastiske handelsplattformen, og dette er grunnen til at de fleste investorer avviker mot denne megleren. Støtten er tilgjengelig hele dagen, og forhandlere kan benytte dem når de ønsker det. Ekspertene gir all nødvendig informasjon på den mest hensiktsmessige tiden. 4Markets er svært fremtredende i å tjene 82 utbetalinger som er den største faktoren for å lokke handelsmennene. De er alene ansvarlige for å minimere tapene til handelsmenn betydelig, og derfor tilbyr de ulike handelsstrategier, inkludert One Touch, 60 sekunder, Option Builder og mange andre. Alle disse strategiene minimerer risikonivået i stor grad. For å konkludere, 4Markets er fenomenal og eksepsjonell i alle aspekter og bør være prioritet for de fleste handelsfolk. Med denne anmeldelsen må de fleste av tvilene ha blitt fjernet. Markedsundersøkelsen Four Market er en binær opsjonsmegler som ligger i London. Det er en av de nyeste meglerne i bransjen som viser at navnet deres er blant de beste. Denne megleren får nøyaktige datastrømmer fra Reuters, og gir realtidsmarkedspriser og markedsbevegelser. Dette sikrer at handelsfolk får riktig data som de kan bruke for å få en gunstig handel. General Platform Detaljer Four Market trading plattform er en frittstående nettbasert plattform, noe som betyr at det ikke er nødvendig å laste ned og installere programvare. Dette betyr at handelsmenn kan utføre handel med en datamaskin med internettforbindelse fra hvor som helst i verden. Fire marked sikrer sikkerhet og sikkerhet for alle sine handelsfolk fordi alt gjennomføres via nettstedet. Handelsplattformen leveres med SSL-krypteringer. Alle kredittkortbetalinger bruker også beskyttelsesprogrammer til å kryptere dem. Disse er satt på plass for å unngå risiko for ulovlig tilgang. Hele plattformen er veldig lydhør og rask. Det tillater handel uten lag. Four Market plattformen kommer på fire språk, inkludert engelsk, fransk, spansk og russisk. På grunn av Four Market tilbyr tjenester til handelsfolk over hele verden, er det forventet at de kommer til å tilby flere språk snart. Kundesupport er tilgjengelig 247 for å svare på spørsmål fra kunder og klager. De kan nås via telefon, email og live chat. De gir også hjelp gjennom en handelsbuss etter at en person har oppnådd en konto. Derfor er det ideelt for nybegynnerehandlere og nykommere. Utbetalingsrenten på Four Market kan være så høy som 88 på vellykkede handler. For out-of-the-money handler, er det en tilbakebetaling som varierer fra 1 til 10 prosent på investert beløp. Traders kan også velge mellom flere handelsmetoder på Four Market, som binære alternativer, opsjonsbygger, One Touch-alternativer og 60 Sec-alternativer. Det er over 60 eiendeler som handelsmenn kan velge å handle. Det er også et bredt spekter av utløpstider sammenlignet med andre meglere i bransjen. Utløpstidene på Four Market inkluderer 60 sekunder, 2 minutter, 5 minutter, 15 minutter 30 minutter, 45 minutter, 1 time, 2 timer, 1 dag, 1 år og mange flere. Traders kan åpne en handelskonto i USD, EUR eller GBP valuta. Minimum innskudd som kreves for å begynne å handle er 200 USDEURGBP. Handlere som velger å bruke bankoverføring, må sette inn minst 500 USDEURGBP. Det er viktig å merke seg at disse beløpene kan variere avhengig av kontovalutaen. Det maksimale innskuddsbeløpet ved bruk av kredittkort er 500 USDEURGBP mens overføring har ubegrenset beløp. Uttak kan gjøres via kredittkort og overføringer. Det er en serviceavgift for alle uttak gjort gjennom overføringer. Four Market tilbyr en heftig bonus til handelsfolk som foretar første gangs innskudd. De gir 100 bonus på første gangs innskudd. Fire Market gir også monetære insentiver til de som kan henvise en person gjennom deres Refer a Friend-program. Four Market er en sterkt anbefalt binær opsjonshandel plattform som handelsmenn kan bruke. Det er svært sikret og kryptert, noe som sikrer sikkerhet i handel. Traders kan handle hvor som helst i verden fordi plattformen er nettbasert. Antallet eiendeler er tilstrekkelig til å gjøre ulike bransjer ved bruk av ulike utløpstider. Til å begynne med leveres en veldig uskyldig e-post med et veldig tilfeldig og uskyldig utseende tilbud - for eksempel: Jeg var endelig i stand til å få hendene på det du leter etter - Jeg håper jeg ikke er for sent signert, Matt. Den neste tingen hvis du klikker på den, blir du tatt til en video som utvider de store fordelene med hvor vellykket denne programvaren er, ved automatisk å velge vinnende bianary-alternativer. Min erfaring var at etter å ha satt inn et minimumsbeløp på 250, tok det mesteparten av en dag før det var noen handling, og den aller første var en vinner, som tillot meg å puste litt sukk av lettelse. Etter noen timer senere var det en annen handling, og det var en taper, men bare med få poeng. Så vant jeg en og tapt (men veldig nært) som fikk meg til å føle meg bra OK Etter noen flere timer kom det med en annen vinner. Vel nå begynte jeg å føle meg mye bedre nå, vinner 2 til 1, ganske gode odds, men her er der jeg gjorde en alvorlig feil ved å la min vakt ned. Jeg slapp av resten av natten, og da jeg sjekket igjen om morgenen, hadde den mistet de neste 4 på rad. Og det var enda verre å se på diagrammene, de var veldig dårlige valg. Det er tider, når jeg tar deg tid til å konsentrere meg om et bestemt diagram, som USAURO, har jeg (på papir) vært i stand til å vinne en 12 doz. ganger til ett tap. Det er egentlig ikke så vanskelig, hvis du bare følger trenderne, kan du ganske godt finne ut hvilken vei den vil gå i de neste 5 til 10 min. Men det er ikke det jeg leter etter, jeg vil ikke bruke hele tiden på å spille med diagrammer, jeg har andre interesser i andre markeder som jeg trenger å bruke på alvor med meg for fremtiden. På dette punktet ringte jeg meg for å snakke med megler for å slå den ned (dette var jeg skjønte at programvaren faktisk drives av meglerhuset selv), og er bare en måte å få flere vanlige kunder på. Vel, den delen er ok, jeg har egentlig ikke noe problem med det da han lovet meg å lage vinnende plasseringer for meg på minst 80. Så her er hvor de tok fordel av meg - Han fortalte meg alt jeg trenger å gjøre er innskudd ytterligere 750 og at han ville erstatte tapene mine fra ovenstående. Dette ville da etterlate meg totalt 1000 amp brokeringen som en bonas ville legge til en annen 1000 til min, noe som gjorde totalt 2000 fra med at vi skulle starte investeringsprogrammet mitt. Vel, her er hvor det gikk fra dårlig til verre, hans første plassering for meg var for 800, som sa var en sikker ting. Etter at den ble plassert, tok jeg en fin titt på diagrammet, og jeg likte ikke utseendet til det. Sikker nok, det mistet, og hvis du ikke tror jeg virkelig så Røde flagg, så jeg det da. Senere den dagen ringte han meg tilbake, og uten en apoligy, ønsket han å bli igjen. På dette punktet fortalte jeg ham at jeg ikke stoler på ham, og at han gjorde en veldig dårlig feil med meg. Han ville at jeg skulle sette opp 500, jeg sa nei, han sa at minimumet var 200 - jeg sa nei da sa jeg at jeg ville sette opp 50, ikke mer, han sa da OK, så vi gikk da for den ene og en mer - begge LOST Dette er da jeg sa, jeg er ferdig, jeg kan ikke stole på deg. Neste dag ringte han tilbake og handlet som om ingenting hadde skjedd og ønsket å fortsette med flere plasseringer - jeg sa nei, jeg er ferdig med deg, jeg vil ikke gjøre noe mer med deg. Han truet meg da ved å si at jeg ikke ville kunne få pengene mine tilbake På dette tidspunktet er jeg i ferd med å sende inn en DISPUTE via banken min via Mastercard. Jeg vet ikke hva som vil skje, men jeg håper Mastercard vil se det på min måte, tiden vil fortelle. I mellomtiden håper jeg denne rapporten vil hjelpe noen andre til ikke å bli snart av disse tyverne, som jeg var. Bare vær oppmerksom på noe for ingenting Det er alltid en fangst (og det gjør vanligvis vondt) Denne rapporten ble lagt ut på Ripoff Report på 06292014 01:54 og er en permanent post her: Ripoffreportreportsfour-4-marketsinternetfour-4-markets-inside - penger-insider-support-pass-hvis-du-er-ute-for-en-auto-1158332. Oppgivelsestidspunktet angitt er Arizona lokal tid. Arizona følger ikke dagslys, slik at innlegget kan være Mountain eller Stillehavet avhengig av årstiden. Ripoff Report har et eksklusivt lisens til denne rapporten. Det kan ikke kopieres uten skriftlig tillatelse fra Ripoff Report. LES: Utenlandske nettsteder stjeler innholdet Søk etter flere rapporter Hvis du vil se flere Rip-off rapporter på denne virksomheten, søk her: For å sikre de beste resultatene i søket ditt: Hold navnet på kort amp enkelt, og prøv forskjellig variasjoner av navnet. Ikke inkluder, S, Inc., Corp eller LLC på slutten av firmanavnet. Bruk bare førstegangsdelen av et navn for å få de beste resultatene. Søk bare etter ett navn om gangen hvis selskapet har mange AKAer. Rapporter amp Rebuttal Svar på denne rapporten Er du eier, ansatt eller tidligere ansatt med enten negativ eller positiv informasjon om selskapet eller individet, eller kan du gi innsideinformasjon om dette firmaet Er du også offer for samme firma eller enkeltperson? Rettferdighet Filer en rip-off-rapport, hjelper andre forbrukere til å bli utdannet og ikke la dem komme unna med det. Reparer ditt rykte Fikk rapporter som er innleveret mot deg Løs problemene og gjenoppbygg tillit gjennom vårt Corporate Advocacy Program. Corporate Advocacy Program: Den beste måten å administrere og reparere forretningsreklame. Å gjemme negative klager er bare en Band-Aid. Forbrukerne vil se hvordan bedrifter tar vare på virksomheten. Alle bedrifter vil få klager. Hvordan disse bedriftene tar seg av disse klager er det som skiller gode virksomheter fra dårlige bedrifter. Fjern Rapporter No Better yet Arbitrate for å sette opp posten rett

No comments:

Post a Comment